niedziela, 13 października 2013

WSTĘP

Cześć wszystkim! ;)

Zacznę może od tego dlaczego postanowiłam tłumaczyć "Good Meets Bad" od dłuższego czasu myślałam nad tym czy nie zacząć czegoś pisać lub tłumaczyć, ale z pisaniem mi nie wychodziło więc postanowiłam poszukać jakiegoś opowiadania, które wpadnie mi w oko, jak i wam :) No i wpadły mi dwie opowieści, ale postanowiłam, że zacznę tłumaczyć najpierw ten FF, a gdy jeśli będą jacyś czytelnicy, to wezmę się za drugie. Niestety tytułu wam nie zdradzę, ale na pewno powinno wam się spodobać. :)

 
 
Autorką fanfica jest NiallsNandos link do opowiadnia KLIK 
Niestety nie mam linku do jakichkolwiek jej profili, jedynie ten powyżej. :)
Mój twitter TUTAJ 
Mój ask TUTAJ
 
 
 
Mam wielką nadzieję, że spodoba Wam się to tłumaczenie i będziecie stałymi bywalcami.
Wasza @/luvmyleeroyxx
Do zobaczenia w następnym poście:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K