niedziela, 13 października 2013

Rozdział 1.

Harry ’s POV

 „Lubisz tak kochanie?! Huh?!” – Jęknąłem bezlitośnie do przypadkowej blondynki zabranej z klubu.
„Tak! H-Harry! Kurwa!” – Krzyczała.

Niedługo później wyciągnąłem go i prysnąłem mój cały sok do jej buzi i na piersi. Myślę, że wszystkie, z którymi to robiłem były fałszywe. Eh.. Kogo to obchodzi?  Muszę je pieprzyć i robię to. Upadłem ku jej boku zdyszany.

„Mhm. To było wspaniałe.”  - Powiedziała, przytulając się do mojej klatki piersiowej.                    


„Mhm” – odrzekłem nie bardzo dbając o to.

Zresztą, miałem lepiej. Musiałem stamtąd iść. Dobra, nie muszę. Nie chciałem tam po prostu być ani chwili dłużej.

„Muszę iść, ale zadzwonię do Ciebie kiedyś.” – Powiedziałem.

Tak, racja. Nie będę do niej dzwonił.

„Yeah. Ok.” – westchnęła niedbale.

Ubrałem się i wyszedłem z jej mieszkania. Ruszyłem z powrotem do klubu, kiedy zobaczyłem, tą seksowną i niewinnie patrzącą dziewczynę idącą z inną dziewczyną. Wow.  Muszę ją mieć.

Jasmine’s POV

 Ja i moja najlepsza przyjaciółka Eleanor szłyśmy do mieszkania, które razem dzieliłyśmy.

„Jas, patrz. Tamten facet całkowicie zmierzył Cię.” – Powiedziała, patrząc w tamtym kierunku.

Obserwowałam jej wzrok, który wylądował na kędzierzawym chłopaku z masą tatuaży i piercingu.
„Gapi się na wszystko, co tylko chce. Nie wygląda na mój typ faceta.” – Powiedziałam.
„Masz rację, spójrz na niego, myślę, że powinnaś trzymać się z daleka od niego. Wydaje mi się, że ten koleś przyniesie same kłopoty.”
„Mnie też.”




~*~

omg, będzie się dziać! :D Przepraszam, że ten rozdział pierwszy jest strasznie króciutki, ale reszta będzie o wiele dłuższa. Mam nadzieję, że polubicie bohaterów i ich niesforne charakterki ^^ Hmmm.. Co tu Wam jeszcze przekazać, o! Jeśli jesteście kochane/ni, to udostępniajcie blog na swoich profilach, stronkach itp.
Kocham was!
Wasza @luvmyleeroyxx 

14 komentarzy:

  1. super, że to tłumaczysz, zapraszam do mnie :> http://me-and-five-crazy-boys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy komentarz aww :3 Dziękuję ;) Wejdę :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuje, to motywuje do dalszej pracy :)

      Usuń
  4. Czekam !!! Na kolejną część <333
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, takie miłe słówka motywują i dzięki nim robi się cieplutko na serduszku :) <3 xx

      Usuń
  5. Będę czytać, czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super tłumaczysz :* czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Masz kolejną czytelniczkę! :D I to raczej systematyczną. Od razu wciągnęło mnie do czytania, a nie za często tak mam. Dziękuję, że tłumaczysz <3 Czekam na kolejną część :)
    A tak na marginesie, zapraszam do mnie. Piszę sama, dopiero zaczynam.
    1d-4ever-fanfiction.blogspot.com
    Byłoby mi miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę z miłą chęcią ;) Dziękuję za słowa otuchy ^^ <3

      Usuń
  8. Wow *.* Nieźle się zapowiada xD
    Zapraszam do mnie
    www.believeinmystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K